Tuesday 14 December 2010

Simpan perut

Lunch sekarang adalah makan megi sajor sebab nak simpan perut untuk dinner malam karang....ce ce ce ce macam la aku nak gi dinner buffet kat hotel tu kan...sekali bayo boleh makan macam2 siap nak simpan perut bagai..hikhikhik...

ohhhhh lokasi dinner adalah rahsia sampai pg esok...standby untuk n3 baru esok...klu aku bgtau skrg dah x surprise la kan kan.. T_T sekarang berdoa berdoa semoga mr huby x wat perangai balik lambat ptg karang...hukhuk..aku awal-awal pagi dah msg mr.huby..saje nak ingatkan dia pasal dinner malam karang...x sempat mr.huby nak letak punggung kat kerusi kot lepas anta aku td, msg aku dah sampai...kofkofkof

berdoa banyak banyak jugak semoga MIL aku nak jagekan Airis malam karang...sebab kalo blh x mao bawak dia...saje nak dinner berdua duaan....*alolololo..feeling just married disitu..haha Aminnnnnnnnnn...

dah dah..nak sambung makan megi dulu...selamat makan tengahari semua yerh.. ^_^

Ohhhhh nak wish happy buffday kat Lianna Umar...tarikh nye adalah ari neh same ngan anniversary aku..kita serupaaaaaaaa..hoh! ;) Lianna komen kat n3 3rd anniversary aku kate buffday dia ari nih gak....best best ade org lain tarikh keramat same ngan kite kan...thanks yer Lianna dan pengkomen2 lain...hikhikhik
Lagu buffday utk Lianna Umar:
Allah selamatkan kamu 2x [kes malas nak taip..hihi]
Allah selamatkan Lianna Umar
Allah selamatkan kamuuuuuu...... =))

No comments: