Wednesday 15 December 2010

cinta di sekeliling saya

ceeaaaa...mentang2 malam tadi gi dinner ngan mr.hubby, ari nih tajuk pun x mo kalah hokay...hahaha..
sini nak citer ke mane aku n mr.hubby dinner malam tadi...kiteorg dinner kat sini ;

Garden Lifestyle & Cafe, One Utama

Restoran neh sangat best ohhhhh...dah lame gak aku aim nak masuk sini...hihi dekorasi mmg dalam hati ade  taman giler..pastu meriah ngan bunga bungaan mak ngah...ala ala English Style lagi ohhhh...sukeee sukeeee....romantik ohhhh...lg romantik bile makan suap suap ngan mr.hubby...gewdik ohhh..haha
the hallway towards the cafe...

bro neh mr.hubby mintak dia main piano sempena anniversary ktorg...hoiiiiiiiiiiii agak agak arrr!! ferasan kot...hahaha...bro neh mmg ade jer main piano kat sini....kuikui

ni jer la dulu piccas yang dapat aku share kat sini...yang lenlain tuh perlu ditapis terlebih dulu...kang takut aku terover letak gambar muntah darah lak....huahuahua..maklum la perasaan org bercinta neh lain macam sket kan... ^__^ @##%^&*,>/????

lepas makan terus gi ajak mr.hubby shopping lak sebab sblm kuar tuh mr.hubby tanye nak pezen ape karang....yes yes yes! aku dengan lajunye jawab 'nak kasut!!' erkkk...hehehe
nanti aku show off eyh....ngeeeee~~



No comments: