Wednesday 15 December 2010

Manusia yang tak sempurna

kite selalu dengar manusia berkata kata 'ala..manusia kan x sempurna, mesti ade buat kesilapan' betul x??? pastu mintak maaf....yer la, manusia kan..bukan alien ke dinosaur ker hape..eh, alien tu kategori manusia tak?? haaaaa alien sekalian sila la masuk kategori kamu yer...ikut jantina..beratur beratur... hok alorhhh..

iyer la...aku x nafikan mmg pernyataan di atas tu betul tp kan kalau dah buat kesilapan tu sekali dah la kan...ni tidak, ko dah tau yg bende tu silap dan salah, sila la terus betulkan dan jangan la ko ulang tayang semula...x perlu hokay..kate manusia haruslah ko faham bahase kan...x payah nak bagi org hangin ngan ko berkali kali...kang ade yang makan sup seliper pulak...hikhikhik...benci tau saje nak bagi aiii bebel bebel cam neh... ^^

sebenarnya aku ni kesian ngan member aku, pagi pagi tadi ngadu kat aku kate dia kene tipu lagi...sampai nangis2 terus kuar gi lepak kat tepi jalan kecik sampai hampir nak kene langgar tauuuuuu....tragisss sunggoh cite die...hukhuk...yang aku marahnye sebab org yang pekene secawan kopi, eh pekene member aku neh adalah org yang sama...x serik serik ohhhhhh wat hati org terluka...ape la nak jadi ngan kamu neh.....

entah la kan, dunia sekarang yang penuh dgn anjakan paradigma nih ade bermacam macam ragam manusia yang tak sempurna...tu kan, dah keluar anjakan paradigma di situ...hikhikhik...x per la, untuk 'si polan' tuh aku harap insaf lah yer...kalo ko nak cr org tuk motivasikan ko, meh jumpe aku yerh..free of charge jer aku bg ko motivasi terbaek dari ladang tauuuuuu....mesti ko teresak esak dgr motivasi aku pastu terussss resign jd penipu....salam aiiii cium tangan tauuuuu...hahaha

alahai manusia....

No comments: