Tuesday 14 December 2010

kenyit kenyit mate

percaya tak???? ari neh aku pakai lens cume kat mate sebelah kanan ajer taw...hoh?? percaya lahhhh... T_T
semalam pakai sebelah kiri ajer, so ari nih sebelah kanan la pulak...bergilir-gilir...hoh??!! cam tu pun boleh ker?? hahaha...vunguksss...

sebenarnye lens aku satu lagi dah koyak, so sementara nak beli yang baru mlm karang pakai la sebelah jer dulu...pandai tak aku... [padahalllll] hihi..lantak jer la kan...asal aku pakai lens sudahh...ni kes x mao pakai spek, bajet muke huduh kalo pakai spek...hahaha...

dah pakai lens sebelah jer, so bile nak membace ke nengok screen laptop ker harus lahhh nyit nyit mate kan, nak bg nampak clear sket...hikhik tapi sila pastikan depan aku x der orang dulu baru leh nyit nyit, klu x karang ade jerk yang ferasan aku main mate ngan mengkeme kan...kes naya jerrr...sebab dah buat org ferasan..pastu cakap maaf kitee dah kawen..hahaha..cian diaaa...alolololo

okay..see u again  ;)))

No comments: