Monday 13 December 2010

A&P Junior >>

Ari tuh, Ahad lepas,bukan Ahad baru neh, Ahad sebelum neh..faham x??:p aku kene keje full day..kebetulan (ker?? hihi) umah tok sedara mr.hubby lak kenduri so x dapat la MIL aku jage Airis..makanya mr.hubby la yang kene jage..padan muke! hikhik...

ceritanye lagi, Ahad tu sepatutnye mr.hubby mmg x bukak workshop tp sebab ade member dia nak wat keta so dengan baik ati nye mr.hubby bukak jgk...dan x de choice dah, bawak la sekali Airis gi workshop dia...Airis mmg suke sgt kalo lepak kat workshop daddy dia..ha ko, anak aku kecik2 dah pandai lepak taw...hukhuk..sebabnye byk aktiviti dia leh wat kat dlm sane tuh...lepas tuh gigih la aku menyental baju sluar dia yg bertukar kaler hitam smunyee kan...aduyaiiiii....jom la layan piccass...

 muke puas hati giler dapat masuk workshop daddy...
mule bekerja..
gigih bekerja pun sempat pandang camera owh...hikhik
speechless!
ade brannn??? haha
out-of-control...HITAM! huhu

break time! ;)

What a happy day! lapar ouhhh...hehe

** A&P itu adalah name workshop mr.hubby okeh...aku x nak taruk title mechanic junior sebab kate2 ibu itu adalah doa dan sgt lah OH! TIDAK kalau Airis besar nanti nak mewarisi daddy nye...hukhuk :(
biarlah Airis jadi Doctor ke, Lawyer ke, Cikgi ke, sejuk perut aiiiii okeh...aminnn...hehehe..






No comments: