Monday, 7 June 2010

DUGAAN YANG MAHA HEBAT

Walaupun semalam ku baru menyambut ulangtahun kelahiran ku...
tapi semalam jugak la hati ku betul-betul terusik.sedih.pilu.sakit.terluka..macam-macam lagi lah...
Kadang-kadang ujian yang Allah beri pada ku terlalu hebat...berat sungguh rasenye nak ku pikul...
rase macam nak kulepaskan je smuanye yang kumiliki sekarang...
Nauzubillah...
sepanjang malam menangis masih x dapat menenangkan hati dan meredakan kekusutan yang beraja dalam otak ku ini...bangun dan mandi di dinihari pun masih tak mampu nak menyejukkan perasaan ku..(sebab mandi air panas...cehh!) sangat-sangat berat...
tersangat letih untuk terus berfikir arah yang nak dituju, mencari punca kepada segala kekusutan itu....
pekena dulu OldTown White Coffee...dah 2 cawan...tapi...
masih berada dalam kesedihan yang x berpenghujung....*sigh*


Jemariberkata: ku sedang kusut...entry pun melalut...layannnn..


2 comments:

chugie said...

alamak.. awat ni?? jangan sedih2 tau!! doakan yang terbaik untuk yang tak berapa nak baik tu.

QasehAiris said...

huhu...insyaAllah suzi...sentiasa doa yang terbaik...aminn