Friday 1 March 2013

Osteomatrix..mengekalkan kesihatan tulang..

Assalammualaikum..

Alhamdulillah..hari ni dah pun start bulan March..cepat betul masa berlalu..rasa macam saya baru jer melahirkan si kecik Rizqi...rupe2nye dah nak masuk 9 bulan usia dia..

Sepanjang mengandungkan baby Rayyan, saya x mengalami banyak masalah kesihatan selain morning sickness yang malu2 kucing jer nak datang..hehe...kalau xde morning sickness langsung rs rugi pulak sbb wanita hamil jer yang dapat merasa kan..alhamdulillah, vitamin Shaklee banyak membantu saya sepanjang waktu kehamilan ke-2...dari mencuba set berpantang Shaklee, terus sampai sekarang saya jatuh hati...heeehee...


Ok la, x mo celoteh panjang2...bulan March nih ade promotion untuk Osteomatrix Shaklee...buy 6 FREE 1...memang berbaloi2 beli banyak....tak rugi pun sebab Osteomatrix ni boleh diambil oleh semua peringkat umur, dari muda sampai la tua...boleh share ngan parents sekali kan...


Jum tengok ape fungi Osteomatrix nih:

Tulang merupakan struktur penting di dalam tubuh manusia.  Ia merupakan kerangka yang menyokong berat badan dan organ utama seperti paru-paru, jantung, hati dan ginjal serta membolehkan kita menggerakkan otot-otot dan tubuh secara bebas.  Mengekalkan kesihatan tulang secara optima adalah penting bagi mendapatkan kesihatan optima menyeluruh. 

Lebih daripada Sekadar Kalsium

OsteMatrixTM membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.  Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik.  Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.

Osteomatrix terbukti secara klinikal menyedikan matriks nutrien penting bagi membina dan mengekalkan tulang dan gigi yang kuat.


Di samping  membina tulang yang kuat dan gigi, nutrien dalam OsteoMatrix juga bertindak:
  • Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal
  • Membantu dalam pengecutan otot dan tindakbalas saraf
  • Membantu mengurangkan gejala PMS seperti kembung, kejang, water retention, cepat marah, dan kemurungan

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. 

Dapatkan OsteoMatrix dengan harga runtuh sepanjang March ini....hubungi saya untuk info dan pembelian.




SID: 919292
Masriah Abdullah Hadi
sms@whatapps: 012-3873114
fb: MiszMass Hadie
fb page: Vita1st Shop




No comments: