Thursday 28 February 2013

Omega Guard untuk Asthma

Salam.

Dah tau tentang Omega Guard Shaklee?? yang dah try mesti dah tau kehebatannya kan..dan mesti nak repeat order lagi sbb rasa tak lengkap tanpa OG Shaklee nih...hehehe

ok.. aku nak share satu testimoni customer yang bg OG ni pada anak beliau untuk mengurangkan Asthma.
jum baca..

TRUE STORY : ASTHMA & OMEGA GUARD
=========================

"6 bulan lepas, doktor diagnos twin kedua saya tu ada Asthma. Kira early Asthma lah. So, doktor bekalkan inhaler. Ada 2 jenis:

1. Ventolin (digunakan semasa berlaku serangan Asthma)
2. Budesonide (digunakan setiap hari untuk mengawal Asthma)

So, setelah berfikir banyak kali, saya tak beri pun pada anak saya. Saya start beri mereka Omega Guard.

Setelah sebulan lebih saya beri pada anak saya, Alhamdulillah, batuk setiap malam dan pagi dah tiada. Tiada lagi muntah-muntah bila batuk. Syukur sangat.

Sewaktu jumpa doktor semalam:

Doktor: Macamana perkembangan selepas guna inhaler?
Saya: Tak guna pun, saya beri anak saya minyak ikan sebiji selang sehari. (Sambil terus keluarkan botol Omega Guard dgn bangganya).
Doktor: (Setelah dibelek botol tu) Memang minyak ikan tulen tanpa campuran apa-apa. Awak boleh beri anak awak tiap-tiap hari.

Wah!! Ini sudah bagus. Rasa sgt happy sbb dpt berikan yg terbaik utk anak-anak saya." - Puan Roslina Mohd Arshad

================================
Credit : Nadiah Suhaidi


Alhamdulillah, doktor pun approve Omega Guard Shaklee nih. Semulajadi, selamat dan berkesa :) yang paling penting ia HALAL.

beliau dah berjaya mengurangkan Asthma anak beliau dengan OG tanpa ubat2 yang byk dan x perlu guna Inhaler yang memang sangat mengganggu aktiviti harian anak...


Tak rugi tau amalkan OG nih sebab ia sesuai untuk seisi keluarga juga...sekali beli satu keluarga boleh makan..jimat tak kawan2...hihi..dan satu keluarga sihat..insya Allah..


Berminat untuk dapatkan OG (Omega Guard) Shaklee nih dengan harga runtuh, boleh hubungi saya.


SID: 919292

Masriah Abdullah Hadi
sms@whatapps: 012-3873114





No comments: