Wednesday 27 February 2013

Header baru..weeee

salam.

Akhirnyaaaa..berjaya juga buat header baru untuk blog yang dah bersawang nih...
dah berkurun lama kot try n test utk insert header nih...dah mcm2 pattern aku create header nye tp asal nak insert jer x boleh..per sebabnye pun x tau...salah format kah? x kene size kah? hurmmm..

dan hari ni, berubah jugak header blog aku dengan latest header nih....asal bole ajer..nak kata cun sgt x la kan...sbb tangan aku nih bukan tangan berseni grafik pun...ala kadar aje...hehe..asalkan bertukar...
blog nih sekarang lebih digunakan untuk wat entry biznes aku yer...maybe x byk sgt hal hidup aku yang aku nak cerita, so manfaatkan la untuk yang lebih baik...hehehe..tapi akan diselang seli jugak dengan cerita aku la...kene ade jugak kan supaya orang kenal sape dealer Shaklee nih...hehe

aaaa....kalau korang2 berminat nak dapatkan suppliment Shaklee nih dari aku, yang baru nak mencuba pun boleh contact aku...aku kasi harga cun2 punye...sebab motif aku jual ni pun sebab lebih pada nak share kebaikan Shaklee nih...bukan nak untung sangat...mn aku tau produk nih bagus...sebabbbbb aku dan family pun pengguna tegar Shaklee...memang berbaloi..sekeluarga boleh makan tauuuu...hehe

SID aku: 919292
Masriah Abdullah Hadi

No comments: