Monday 5 July 2010

Ziana vs Mohd

Salam kalian,

Aiseyyy, sebenarnya agak terkonfius gak kenape Mohd menang walaupun aku memang setuju 100% dengan juri2 seMalaysia....
tapi apekah Mohd menang sebab lebih kepada pengaruh Mentornye, Ziana Zain tu....@ mmg bakat die kah?? even Mohd sendiri mengakui popularity Ziana turut mempengaruhi kelebihan meraih undi SMS..

tapi pade aku la kan..suare Mohd memang best sebab lantang dan sebutan die yang clear tu yang best...x de lar tenggelam timbul jerk...itu yang aku suke, bukan Mohd jer la...mn2 penyanyi pun klu die nyanyi terang dan lantang memang aku suke dengar....

tak kesah la kan, Mohd dah menang pun...yang penting jangan separuh jalan je ko bersungguh2...lepas Mentor pun ko kene keje kuat gak...baru betul-betul best!!...hehee..[macam juri professional lak aku....:-p ]

pic :: gua.com

~sekian. bai..~



No comments: