Thursday, 8 July 2010

Pagi yang Sengal

Salam sume,

Achommmmmmmm!!! adoihhh...
since bangun tdo pagi tadi sampai la sekarang, x benti2 lagi aku bersin....
dah sah2 la nak kene flu infection nih...mmg x syak lagi....
ni la satu penyakit yang paling menyengalkan dan membencikan....
hadoiiii....mule lah mulut ternganga sepanjang hari sebab x leh nak bernafas ikut idung....
kepala pun berat macam ade batu bate bertingkat-bertingkat je rsnye....
hidung ketat macam pakai kain sempit kat buntut....
hidung aku ni mmg cepat jer jatuh cinta ngan virus flu klu ade org lain kene flu dulu...
x tau la ngape 'die' suke sgt dekat virus flu tuh...
senang sgt berjangkit nye...dah tu, lg teruk dr si pembawa virus lak tuh....
aduhaiiiiii.....sekarang rs nak buat macam ni jer...

pic *bro Google

~sedang sengal~





3 comments:

chugie said...

memang sengal lah mass ni tau!

p minum air suam perahan lemon.. insyaallah bleh ilang cepat!

QasehAiris said...

huhuhu...bl selsema mmg sengal jdnye zie...

nanti kat rumah leh buat nih...kat opis ni de ade lemon zie...huhu

Abu Luqman said...

salam ziarah petang sm tak keluar...