Friday 6 December 2013

Kelebihan menjadi ahli Shaklee

Anda berminat untuk menjadi Ahli Shaklee / Pengedar Sah Shaklee? Jom kita lihat apa faedah2 yang Shaklee Tawarkan...

  • FAEDAH AHLI ( PENGEDAR)
1. Dapat keuntungan dari Harga Runcit iaitu hingga 33%
2. Bonus peribadi dari penjualan produk. (Minima 150uv sebulan)
3. Bonus peribadi yg di terima tertakluk kepada jumlah point uv yg terkumpul. Semakin besar point yg di kumpul sebulan tu, semakin tinggi pembayaran %bonus kita nanti. %bonus bermula dari 5% hingga 21%
4. Pengedar yg mencapai Rank sekurang2nya pangkat Supervisor akan dapat ganjaran extra insentif dari shaklee.
5. Bonus kepimpinan
6. Bonus tambahan
7. Insentif kenderaan
8. Insentif percutian
KEISTIMEWAAN KUMPULAN KAMI:
1. Dinaungi oleh lebih 14Master Coordinator
2. Kelas bimbingan Online dan Offline
3. Kumpulan sokongan tertutup di FB dan chat group
4. Tips2 dan motivasi yang berterusan
5. Aktiviti2 lain yg dianjurkan di setiap negeri
BAGAIMANA HENDAK MULA MENJADI AHLI?
ANDA BOLEH PILIH SALAH 1 PAKEJ DI BAWAH:
1. Pembayaran keahlian seumur hidup sebanyak rm65 (tidak termasuk kos penghantaran memberkit) ATAU
Dapatkan KEAHLIAN PERCUMA apabila:
1. Membuat pembelian sebarang produk yg berjumlah 200uv
Atau
2. Membeli 2botol vivix 
Atau
3. Membuat belian 3 kotak kolagen powder
PERLU KE MAINTAIN POINT??
Tidak perlu sekiranya anda sekadar ingib menjadi ahli shaklee. Sekiranya anda ingin menjadi pengedar dan ingin menikmati insentif2 yg diberikan shaklee, anda wajib maintain point.
RUGI KE KALAU SAYA SEKADAR MAKAN PRODUK SHAKLEE TANPA MENJADI AHLI?
Sudah tentulah anda Rugi . Sekiranya anda membuat belian dgn menggunakan ID sendiri, dah tentulah point akan terkumpul di dlm ID anda.. dan ianya tidak mustahil untuk anda mencapai 150uv sebulan sekiranya anda membuat belian berkumpulan dari ahli keluarga, kawan2 dan  saudara mara.
BOLEHKAH SAYA REGISTER SENDIRI KE BRANCH BERHAMPIRAN?
Ye, sudah semestinya boleh. Anda cuma perlu mengisi ID saya 866440 dan nama saya Suzianti Maswar di bahagian Sponsor di dalam borang pendaftaran ahli shaklee. Pembayaran keahlian boleh di buat di kaunter branch atau HQ
selepas membuat pendaftaran, sila maklumkan saya Id anda supaya saya boleh memasukkan anda ke dalam group bimbingan saya.
Untuk maklumat lanjut, sila hubungi saya di:
Page: Nature Healty & Beauty Shop
Fb:Mass Hadie
Email:masshadie83@gmail.com
Hp no: 012.3873114 (whatsapp or sms)
Saya mengalu2kan keahlian anda di kumpulan kami..
SID919292
Masriah Abdullah Hadi

No comments: