Tuesday 18 January 2011

sedang berdebar-debar

lately neh, aduhaiiii cam malas benor aku nak meng'update' blog nih...idea tuh cam nak x nak jer datang..jap kang dia dtg,jap kang ilang gi mane tah...terus x jadi update...begitu lah...

skrg aku tengah berdebar-debar mengira waktu, jap jap kang nengok jam..jap jap langut nengok jam bile nak kul 5...sebabnye kul 5 kang pas abis keje terus aku nak gi 2nd interview kat Uptown D'sara sane..hopefully dapat la keje baru nih...aku x larat dah nak keje ari ahad nih...ahad je keje, keje je ahad..haa cane?? sian kat mr hubby aku tuh...dah la ahad jer beliau tuh coti..tetiba kang aku lak kene keje, dah sangap beliau nak kene bangun awal pagi nak anto aku gi opis kan...baru jer nak rest....kesiannnnn...hehehe

aku x tau nak prepare ape for 2nd interview neh pasalnye x pernah lak aku dipanggil utk 2nd time sblm2 neh...so, x tau per citernye nanti...redha jer lahhhhh....


pray for me yer...chow dulu :))

No comments: