Wednesday 19 January 2011

No komen

ari Ahad lepas..ni cite dah lame punye tp nak citer gak...hehehe..Ahad lepas adalah muvi time wit family in law aku..ktorg decide nak tgk KHURAFAT...tp hakikatnyaaaaaaaa...aku cume bukak telinga dan tutup mata..hahaha...yerrr aku memang taik penakot *ayat org Kedah gelaran yang diberi oleh mr huby kat aku....maksudnya ko memang penakot kategori kritikal...hahaha...nak wat camner, aku memang x boleh tgk cite2 antoo Melayu nih...kang konfem x leh tido malam...terbayang bayang jerrr...grrrrrr..jd nye baik aku x yah tgk...boleh tido lenaaaa...tiket bukan aku bayar pun...hikhikhik..

makanya, no komen ajer lah yer bile ko tanye aku cite KHURAFAT tuh best ke idak...kalau ade aku bukak mate pun time antoo tak kluar...time antoo kluar aku buat2 tepuk bontot airis yang nak tido...hehehe...tapi mr huby cakap seram jugak la citer tuh smpi dia pun terkejut terkejut....

nak tau cam ner rasenye seram tuh, korang gi la layan kat panggung yerh... ;))

No comments: