Wednesday, 22 September 2010

Berjalan-jalan di hari raya..

entry raya blum abis lagi daaa...jangan marah aaaa...hehehe..
masa beraya kat Taiping ari tuh, sempat la gi jenjalan sekitar Taiping  nun..alaa.. bukan gi memane pun..memula sepupu en.hubby nak bwk gi Bukit Larut... pastu boleh lak tiket sold out..time tu baru pukul 1 pm je pun...oh ramai sungguh pelawat Bukit Larut ari tu yer...smpi sold out...

Pastu, dah x jd naik Bukit Larut, dorg bawak kami-kami gi Zoo Taiping...melawat haiwan pada hari raya yang mulia..oh mulia sungguh kami kan...ceaaa.... ^_^ Airis sangat seronok tengok haiwan2 kat sane... terjerit-jerit dia... sume name binatang nak disebut tapi tah ape bende yang kluar x de sape pun faham...hahaha

ade sedikit hasil yang aku bawak pulang dr sane....layannnn

bilik menginap kat Bukit Merah
airis & auntie
mereka..dr belakangggg cepatt jalan....hihi
en.hubby~ hepy ohhh dapat tgk haiwan..heheheeee~~
  eh! itu aku..dulu ,kini & selamanye...ceaaa....
nengok tuhh..terteleng kepala nengok binatang...gegege
seronot owhhhhh....
~family~
daddy n airis
berehat duluuuu....penat woooooh!
main kat playground...airis mmg pantang nmpk playground..terus jd sangat aktif...





okay...dah abisssss.....baiii... :)
*kat luar ujan sangat lebat ohhhhhh....*



2 comments:

chugie said...

syoknye jenjalan tu..

QasehAiris said...

bleh laaa zie....dah bape kali gi sini...boring sudaaaa...hehe