Tuesday, 17 August 2010

Sahur dengan jemput-jemput roti

Salam,

ni menu sahur untuk semalam.. cup,cup..korang jangan kate aku malas nak masak nasi time sahur okeh, ini adalah request dr en.hubby aku..beliau dah bosan kot makan nasi time sahur... :))

en.hubby request cekodok bilis jer tp aku rs mcm x bertenaga jer cekodok bilis tu kan..cececeh... ^_^ so aku buat la jemput-jemput roti nih..sebab roti itu adalah kabohidrat, maka ada unsur pemberi tenaga disitu... lihat! sayang aku kat en.hubby kan..nampak tak nampak tak??? LEMPANG 3X

resipi ni aku celok dr rumah ummi , aku suke celok resipi kat sini sebab senang nak buat...x yah nak pakai timbang2 segala taw...gram gram sume x ado.. senang kan..

*pic pun celok dr rumah ummi sebab yang aku buat tu bukan x cantik manis tp cantik lg pic ummi punye..hehe.. 

*aku buat menjadi okey... ayat riak wakakaka...





2 comments:

dd dudu said...

uwaaaa kenapaa laaa dd tengok pagi2 ni,,, terkecur daaaa~~~~~

QasehAiris said...

uwaaaa.....cepat2 telan air liur tuh..kang leleh batal pose...hehehe