Wednesday, 18 August 2010

Dugaaaaannnnn..

Salam Ramadhan..

^_^ pepagi nih aku nak post n3 pasal menu sahur....dugaaannn tu kan..hehehe....kuatkan semangat korang yerk... *motip. mcm la korang budak umo 5 tahun kan.... ;))

pagi tadi, menu sahur aku 2 ketul ayam masak merah yg ditapau dr umah MIL...haaaaa MIL aku yg beria suh tapau taw...bukan aku yang nak...ngeeeehehehe...

ni la gerangan nyeee....si ayam masak merah..sodap woooo..sila telan air liur sekarang.. LEMPANG!!

nama saya telur dadar gulung... ^_^ sj aku gulung nak bg menarik sket kan...asik telentang cam lempeng jerk...sian dia... *motip lagi sian kat telur dadar...

Nasi goreng... nasi putih nye tapau jugak dr MIL, so aku buat nasi goreng jer...:))

makan semua diatas bersama tea o suam....terbaek woooooo....sape mau sape mau...hahaha

ini saje sesi dugaan pada hari ini.... pasti ade yg lebih mencabar selepas ini...hakhak.. pic blurrr sbb nak kurangkan sket keteliuran korang...*terliur kerrr....huahuahua.... :-p




2 comments:

chugie said...

mencabar betul dugaan ni mass.. heheh:D

QasehAiris said...

hehehe...sabar zie...berbuka kang leh makan puas2...