Saturday, 17 July 2010

Sesuatu yang hilang

Salam,

hah?! ape yang hilang???!!! huhuhu...elek,elek...hihi...dah 2 hari aku sakit gigi nih...jd, yang hilang nye ialah selera makan dan nikmat mengunyah makanan....aduhaiiii....dah 2 hari jugak makan bubur ajer...

sebenarnya, teringin nak mkn burger McD yang baru tuh..ape ker namenye tah..BFC ke BCF ke ape tah...tapi terpaksa ditunda dan ditahan nafsu makan nih sebab gigi tengah wat hal...adehhhh..gulp!!! telan air liur je la tiap kali nengok iklan tuh...huhuhu...

Sib baik la ade ubat sakit gigi cap kaki 3, dapat la kurangkan sket rase sakit gigi neh..klu tidak asik nak ngamuk jer la...org silap sket jer nak marah...sampai airis pun kene babap semlm...cian die...mummy sorry airis...muahhh...

harap cecepat la baiknye sakit gigi nih...boleh ler gi makan McD...yeeehuuuuu....

2 comments:

chugie said...

siannye mass sakit gigi sebab nak tumbuh ke tu?

QasehAiris said...

x tau la zie...rsnye dah abis tumbuh dah kot...hehehe