Saturday 3 July 2010

Damansara>Sungkai>Damansara

Fuhh!! semalam adelah hari yang penat sangat..even aku keje half day aje...balik tu sempat la relax2 goyang kaki bersantai depan tv jap layan segala cite yang best kat channel yang best....sebab cik angle x de, so sunyi sepi la sket umah....asyik layan cite yang best jer..sampai nak mandi pun malas...pemalas mandi! tapi saye bukan orang takut air ye! hehehe..

sampai la jam dah pukul 7pm lebih...MIL kol umah, sesaje nak tanye pasal kids yg di'take over' kat aku bile MIL nak cuti [sebab nih la aku keje half day...], tetibe shock! bile MIL cakap dorg dah waiting en.hubby kat tol Sungkai almost 2 hrs sebab kete breakdown..OMG! sian they all especially my cik angle..mengamuk x die? meragam nak tido x die? macam-macam dalam kepala...??? terus SMS cinta en.hubby cakap nak ikut...hihihi..

we all gerak bertolak from umah around 8.15pm [kene tunggu kids di pick up oleh parents dulu...dah mcm bb sitter lak aku kan...^_^), sejam je en.hubby drive dah sampai Sungkai..pecut smpi 150km, kecut perut aku nih x kembang2 dah..sepanjang jalan x brenti aku bace ayat Qursi..dah la malam kan..tp en.hubby pecut pun sbb kesian kat org yang dah lame tunggu tu...tkt kang ade lak yang pengsan sebab kelaparan ke, kepanasan ke hape..blablabla....hihi..sampai je en.hubby terus buat keje, lepak2 jap, sempat berkelah jap kat R&R yg cume ade toilet jer tuh... :-), sempat la spend time ngan cik angle jugak, tidurkan die...die pun dah macam rindu ngan mum & dad...sian cik angle...>_< tsktsk. tapi kete my FIL still x leh sebab kene tukar carburetor, makanye FIL bwk kete en.hubby balik kpgdan en.hubby bwk kete FIL blk KL...huhuhu

Sampai umah dah dekat kul 2am...perghhhh!! sangat penat oke...terus cuci muke, gosok gigi..pemalas mandi lagi! terus zzzzzzzzz.....sampai pagi..sedar2 je tgk hp dah pukul 9am. ALAMAKK!! dah lewat nak masuk opis...tolongggg!!...[ mase nih salahkan alarm hp sebab x berbunyi!! :-p ] sib baik masuk opis bos x marah oke. siap explain kat bos smpi bergenang air mate neh...hihihi. boleh menang award best actress lah!...

Esok aku cuti!!! motiff??? boleh rest... ^_^

No comments: