Wednesday, 30 June 2010

~Sedang cube BERTENANG~

Saye sedang berusaha untuk bertenang dan buat-buat bizi untuk lupekan semua kesedihan..
saye sangat kecewa sebab:
percutian saye cancel
cik CIMBclicks sangat lembab..saye cumenak check balance saye..:-(
saye sedang bosan kat office dan rs nak lari balik jer..
saye rase nak melantak byk-byk tapi nak jage badan jugak..

*pic en.google*
hidup saye sangat-sangat buhsan ari nih...huhuhuhu


4 comments:

chugie said...

sabo je ler..

QasehAiris said...

ye la kan..nak wat pe lg..huhu

dd dudu said...

saba yaaaaaaaaa

uhuk dd baru lepas baca kesah pengkhianat tu.. hhuu x aci, patut org len cuti, org len lak cuti

hrmm xpe2 mungkin ada sebab di sebalik sume ni

sabar yaaa mass (tepuk2 bahu) hehe

QasehAiris said...

dd dudu:tu la kan...tp nak wat cam ne..jgn kite wat jahat kat org dah la...ade la hikmah nye tu nanti kan...thanks ye...tsktsk...