Monday 18 March 2013

Kurus dengan sihat dan jadi cantik bersama Cinch Shaklee!

Korang percaya tak kalau kita kurus, kita kan lebih berkeyakinan diri, percayakan diri sendiri...macam saya, saya mesti make sure berat badan saya sesuai dengan ketinggian sebab saya ni rendah jer orangnya...so klu saya berisi sket jer..saya akan rasa tak selesa...dan mule tak duk diam bersenam lompat sana sini...hikhik..
sampai gegirl saya pun gelakkan saya..tp AAK sebab target saya mesti nak sentiasa slim..mainten kata org kan...ngeee...

Saya suke kelihatan cantik setiap masa...tapi tak semestinya nak cantik kene pakai baju berjenama, kene pki  skincare yang mahal2 gitu...pastu kene make up tebal 5 inci...macam pelakon opera cina jerk..laki pun lari..hahaha...tak2..tak semestinya kene macam tu...pada saya bile saya slim saya pakai kebaya @ kurung pun dah nmpk cantik...pastu pki heals utk nmpk tinggi sket..hehe..*kalaulah ketinggian ku blh diubah..hurmmm...;)

Sebab tu Cinch Shake Shaklee + Omega Guard & Herblax mesti ade stock kat rumah saya..its a must..sebab 3 vitamins ni lah yang saya amalkan untuk kelihatan sentiasa cantik dan berkeyakinan tinggi...
3 sekawan nih dah macam bff saya..kemana saya pergi mesti mereka folo...ngeee hehe....
Untuk maintain berat badan saya dan untuk kulit yang cantik berseri, ini lah yang saya amalkan...selain kewajipan pada Allah..ini wajib untuk dapat Nur Illahi..Shaklee memang buat saya cantik dalaman dan juga luaran...Hati juga berbunga-bunga bile ade kawan2 yang puji..*tp jangan terlebih megah, nanti jadi riak pulak..hehehe...kene sentiasa muhasabah diri...


Ni lah dia pujaan hati saya...

ni tuan punye badan...1st time saya bersemangat nak bergambar nih...hehe

korang nak maintain kurus dan dapatkan kembali keyakinan diri??
hubungi saya:
Mass Hadie
sms/whatsaap: 012-3873114



No comments: