Monday 18 March 2013

AlFalfa Shaklee yang terbaik merawat masalah wanita.

AlFalfa= Merawat keputihan & Rahsia keintiman wanita

Keputihan ni adalah normal di kalangan wanita jika ia hanya lendir putih, jernih ,cair tidak berbau dan tidak berasa gatal... Tetapi keputihan itu boleh dikategorikan sebagai bermasaalah apabila ia bersifat pekat, berwana putih kekuningan, berbau, diiringi rasa gatal2.. Jgn anggap ianya masalah kecil ya. .. ataupun akan hilang dgn sendiri.. Tahukah anda masalah keputihan ni disebabkan jangkitan kulat. Jika ia tak dirawat, tak mustahil ia akan merebak dan menyerang organ2 penting dlm badan... Malah yg lebih teruk, ia mampu merebak ke pasangan kita..Dimana kesannya organ seksual lelaki juga turut akan berasa gatal,melecet dan kemerahan..

AlFalfa sangat membantu merawat masalah keputihan yang bermasalah. Jangan biarkan masalah keputihan anda jadi lebih serius. sentiasa ingat, PREVENT IS BETTER THAN CURE!

Alfalfa ni mengandungi phytoestrogens juga menyebabkan ia mempunyai fungsi seperti kacip Fatimah, maka, membantu dalam “hubungan” suami isteri (enhance libido). Malah, ada juga yang mengaitkannya dengan membantu pembesaran payudara.Menarik kan?

Keistimewaan alfalfa jenama Shaklee berbanding yg lain?Shaklee hanya menggunakan alfalfa terbaik yang tumbuh di California yang kaya dengan pelbagai jenis zat termasuk kalsium fosforus ,zat besi dan magnesium serta klorofil, bioflavonoid, pelbagai mineral dan vitamin

Isteri jangan lupe menjadi isteri..walaupun dah beranak pinak, kesihatan keintiman tetap perlu dijaga.

Harga special untuk anda, pm saya.




berminat hubungi saya:
fb page: Magic Nature Shop
sms/whatsaap: 012-3873114
Mass Hadie




No comments: