Thursday, 2 December 2010

Pekerja Cemerlang

wah!wah!wah! bestnyee dapat anugerah Semai Bakti Pekerja Cemerlang semalam kan...bangga aii okeh...haruslahhh.. ^_^  lepas nih leh menjadi contoh untuk anak2 cucu cicit lak kan..sape la agaknye yang bertuah akan ngikut jejak neh kan...ade kew?? hehehe..insyaAllah...same2 kite doakan...

cececehhhh...bace perenggan di atas macam aku lak yang terima anugerah kan...verangan aje la ko! haha...
yang betul nye penerima anugerah tu adalah abah mertua kuuuuu...semalam dah selamat beliau menaiki tangga menuju ke pentas utama bersalaman dengan pemberi anugerah pekerja cemerlang dan amik anugerah tuuu...well, sape x bangga kan even aku hanya seorang menantu kesayangan...kew??? ngeee~~ verangan lagik...FITAM!

Dah la tuh, x mo ngomel panjang2..jom lah layan piccas di bawah nih dengan hati yg penuh bangga dan hidung jap kembang jap kuncup... ;))

with proud, my father-in-law En Abdul Ghani Hussain
ini lah medal nyeee...pure GOLD ko! cost rm 4k..ade lg hadiah sampingan...
bersama si bunga kecil ku dan aunty muda..:)
menantu kesayangan..kewww?? hahaha..
ohhh..si bunga kecil ku...suh smile kat kamera dia smile kat tv.. ;)


okeh..daaa dulu yeerrr... ;)
-Cik Bunga-




2 comments:

mzhany said...

waaa pure gold tuh...hohooh

QasehAiris said...

hohoho...tau x per...bertuah badan..hehe