Wednesday, 1 December 2010

hurmmmm

sekarang di luar sana adalah hujan sangat lebat....x boleh nak balik lg...
hari ni sehari kat ofis adalah sangat boring...kenape tah...
tapi hati tetap girang sebab mlm ni nak start mengecat rumah baru...hoyeayyy,.. ;)
semangat berkobar2 nak pindah masuk...padahal bile nak pindah masuk pun x pasti lagi...
tunggu lepas dah setel sume sesi kerje2 membaik pulih rumah  tu, baru leh pindah dgn senang hati kan...hehe
x sabar..x sabar.... tsk tsk tsk.. to mr hubby sile cepat2 siapkan tugas kamooo yer...ngeee~~

psssttt: sedang memikirkan keadaan si kecil sy yang ditinggalkan di umah org lain selain nenek dia hari nih...sebab si nenek apply cuti menemani atok terchinta... ;)) macam mne lah keadaan nye...hemmm...

okeh! stop kat sini dulu..ini entry pendek dan tergesa2 sebab nak cepat packing barang nak balik...tapi kat luar sane ujan masih turun... :((

jumpe esok yerh...

bai!

1 comment:

mzhany said...

umm kat sini pon hujannnn...