Wednesday, 11 August 2010

Sahur pertama di istana kecilku

Salam,

Ronoknyeeeee dapat sahur kat rumah sendiri..masak sendiri untuk en.hubby...makan ber2 di pagi yang hening...romantik kan..kan..kan..hehe...aicehhhh!! macam pasangan pengantin baru lak aku ase...sebab cik angle dah tido...2 yang blh beromantika ngan en.hubby...hehehe...

Sahur kami semalam adalah pada pukul 1.30am... sebelum tuh lam kul 10pm, kami gi Tesco dulu cari barang ape2 yang patut tp sume dah tinggal sisa2...tu la kan, sape suh beli last2 minute...padan muke ko..hihi...so, rembat je ape yang ade dulu untuk sahur...sampai umah dah kul 12am, terus kemas2 barang...then en.hubby cakap..sayang masak la terus, kite sahur..nanti kul 5am kt bangun minum air jer...hehe...aku pun ketung ketang la kat dapur...menu sahur tuk semalam adalah sayur kailan goreng sos tiram bersama fishball + telur dadar aje... ok la tu kot...hehe...

sila maafkan saya sebab x ado pic nye...dah pepagi buta tu, dengan mate stim2 ayam tu kan..x de kuaso aku nak snap2 pic segale...hehehe....layannnnnn....

Jom pk nak masak ape tuk sahur mlm ni pulak....berbuka kang kat umah PIL ajo... ^_^

1 comment:

chugie said...

best2! berbuka kat umah sendiri..

menu sahur, rembat je ler lauk berbuka dr umah ur MIL tu mass.. senang cite.