Saturday, 31 July 2010

Sukeee!sukeee!sukeeeeeee :)

Walaupun ari ni Sabtu dan aku kene keje tapi tetap suke nokkk...hahaha...1st sebab hati semakin tenang, 2nd sebab dapat award lg...yeayyyy!!! thanks to Ayu yang baik ati sebab sudi nak dedi kasi award ni kat akak yer...really appreciate it...thanks so much...bangga aku nokkk... :-D


** Sekarang aku nak share pulak award nih kat 5 org teman beloger tegar yang ade NILAI-NILAI PERSAHABATAN yang baik dalam dunia BLOGGING:
  1. DD DuDu
  2. Chugie
  3. mama Assyanur
  4. maryamsaffiyah
  5. mamaAqielah
** Ape nilai persahabatan yang ade pada setiap mereka di atas..war war kan...
mmmmm...ape yer...tah la tapi yang aku tau, setiap dari mereka smuenye mempunyai hati yang kuat sebagai seorang wanita dan ibu...yang menjadi inspirasi pade aku untuk teruskan hidup...cecececeh... ^_^

** Perkara paling hebat aku buat sebagai sahabat. Untuk kita jadikan panduan dan ikutan.
Waduhhhhhh...apa ya??? gawat neh...hahahaha tetiba kan cakap Indon...rsnye banyak sangat nak citer kat sini tp ape2 pun aku sgt menghargai sebuah persahabatan dan buat yang termampu untuk kekalkan persahabatan yang terjalin smpi bile2...

~Sekian. Daaaa Daaaa..~

  


    5 comments:

    Murni Nurul A'in said...

    like it!terharu gak la baca ni! :)

    QasehAiris said...

    hehehe...i like it tooo.... ;-)

    Puteri Satu said...

    husband akak pun keje hari sabtu... tak dapatla nak ke situ ke sini hari sabtu...

    QasehAiris said...

    same la kak...asben mass pun sabtu keje whole day lak tuh...ahad je la nak jenjalan pun...hihi

    chugie said...

    eh dapat juga! bestnye.. thanks mass!