Wednesday 13 January 2010

Behind the name QasehAiris

Okies, little bit about my blog name..1stly i xplain about "Airis"...Airis is my lil princess name and I choose her name bcoz I want to show how much I LOVE HER...Die la segala nye 4 me..everything..my heart my soul...hehehe..amboiiiii...dulu ms couple, en.hubby la segalanye,skrg dah ade bb lupekan en.hubby yer...hehehe...x der la cam tuh..x pernah pun lupekan en.hubby i tu...just, i'm really happy after Airis lahir..die penyeri dlm rumahtangga i n en.hubby...after she was born, my life sgt2 bermakna...even bkn hidup i je, my parents in law also n of course en.hubby la kan..she'is the 1st cucu in en.hubby side..so, just imagine betapa manjenye die..hurmmm...and Qaseh comes from her bufday date..she was born on 14th February 2009 = Valentine's Day..so, she will be my valentine 4ever...skrg lupekan en.hubby...hehehe...tat's mean February depan will be her 1st bufday..turn to 1 year..ermmm..i x plan ape2 lg for that day..too early kowt...(padahal...so excited)..hehehe...

skrg Airis tgh blajar nak bertatih...pantang je ade tempat die nak berpaut, confirm nak berdiri punye...x kire la ape2 pun, cabinet dapur, meja,kerusi,tangga pun die panjat slumber jer ko, bj org pun die tarik coz nak berdiri...(excitednye anak aku nak berjalan...) and hopelly cepat la die berjln tu, senang sket i nak heret die ke mana2...hehehe... 2 la bdk2 br nak blaja kan...br nak explore dunia...hopefully dah jd big gurl nanti pun still excited nak study (bende2 yg elok jer taw...)hehehe...so, cam tu la citer nye..now, enjoy her photo lak kay...


Ini pic mule2 br kuar from my tummy...

ni dah besar sket..ternganga mulut Airis tdo, ikut sape la gaknye tu eh...hehehe...
pakai bedak sejuk coz time ni cuace mmg panas giler beb...

 
getting grow...time ni mmg ssh nak tgk die bukak mate..asyik tdo jew...hehehe



8 months old dah...



dan Airis sgt suke bergambar..pantang je org pegang camera n callher name, mesti smile...



time ni tgh demam coz nak tumbuh gigi sebatang...tp still give her best smile bl nak tangkap gambar...



my family time Raya 2009 ~ orange kaler...tp Airis x dpt bj orange... :-(




No comments: