Wednesday 26 January 2011

Graf mendatar

semenjak dua menjak nih, perjalanan hidup aku sangat mendatar...sebabnye aktiviti harian cume bgn pg pegi keje balik keje lepak umah MIL tunggu mr. huby balik keje pastu balik umah tidooo...besok pg bangun dan buat bende yang same setiap hari macam tuh...*bc dengan tiada titik noktah di situ...ekekeke
memang x der la history sgt aku nak simpan wat cerita kat cucu cicit nanti nih...cucu cicit pun mesti bosan jer dgr aku dok cite bende yang same berulang2...bosan lah nanny nih...hehe..naseb kau lah dapat nanny yang suke care hidup simple...nanny?? kahkahkah...insyaAllah klu panjang umo kan, aku nak cucu cicit aku panggil nanny...hahaha..

eh, korang dapat tak limau CNY tahun nih..?*tetiba masuk cite pasal limau hikhikhik...pasalnye 2 kali CNY dah aku keje kat sini sebiji limau pun aku x dapek...padahal boss sume cina..dulu dulu keje kat Petronas leh dapat sekotak limau tiap kali CNY tau..haaaa makan la kau sampai lebam anak tekak...skrg kau nak makan kau beli sendiri...kat luar sane mall byk jual itu limau CNY kan...sib baik la aku bukan jenis suke limau CNY tuh...klu org bg aku makan, klu xder pun..ade aku kesah?? begitu lahh...

Angpow?? dapat gak ler tahun lepas...note 50 jer..ok la dr x der kan...kate boss kedekut...terima lah ape yg ade tuh seadanya...kene jd staff yang memahami....hahaha...tp tahun nih x der la kot sbb aku pun dah nak chow hai hai bai bai kat dia n the gang pas CNY sok kan...sooo...selamat jalannnn...kuikuikui..

cite pasal CNY lak..nampak nye kene ikut femly in law balik Kedah sbb ade wedding...sume plan kene cancel...bosan dah kot asal cuti jer balik kampung asal blk kampung jer time cuti...pulak tuh asik2 time cuti lame kampung mr huby...ye la, nak wat cane..kampung mr huby nun kat Pendang, Kedah sane..harus lah kene balik time cuti lame kan...klu x ponek jer kau dapat blk time cuti pendek...huhuhu..redha jer lah...begini lah kalu kau dah kawin... :))

dah la tu...penat dah kot nak menaip neh...kesian lak jemari jemari ku..huahuahuahua...padahalllllll malas nak fikir...ater cane...asal ado jer..hikhikhik...

No comments: