Tuesday 28 December 2010

Mulutttttttttt!!!!

korang korang suke tak kalau ade orang cakap suke tengok body korang, yummy tengok body korang...lu hingat gua gule2 ke nak yummy2 badan gua..cetttt!! eh, ni orang lelaki ckp kat org perempuan tau...bukan org lelaki ckp kat org lelaki...ade kepelikan disitu..sila jauhkan diri..hikhikhik..

hurmmmm...mmg sgt disgusting kan bile ade org laki ckp cam tuh...tu aku la yang rase...macam nak jer aku jdkan mate dia cam mate panda..lebam dua2 belah...hahaha...memang langsung x leh diterima...eh, kalau ko bace blog aku n ko terase sorry eh..cakap jujur jer...hehehehe...

dah la dia tuh ade isteri...cer gi cakap kat isteri dia cam tuh...yummy kat body isteri dia kan lagi afdal...berkat dan halal gitu...x yah ko nak tahan tahan nafsu ko dah kan...dah kate isteri... ^^

eeeee....dah la..x mo citer panjang2 pasal guy nih...cam tetttttttttttttt.....

cekian~~~

No comments: